Pages

péntek, január 14

...halál

A hét elején, egy 19éves srác vesztette el az életet útban az egyetem felé egy autobalesetben. Kamion alá futott a kocsia. Ennyit mondtak. Ez a srác első éves egyetemista volt nálunk az Emánuel egyetemen. A hír, Brassoban ért kedden reggel. Megborzadtam...ilyen fiatalon meghalni...csak úgy...
Tegnap este, ahogy a kampuszba érkeztem (csak egy rövid időt voltam otthon, fontos ügyek intézésében) megpillantottam a hirdető táblán egy képet. A fiú egyik fotója volt. Nagyon sokkolt látni a képet. Nem ismertem, de egy vidám és tiszta tekintetű fiú nézett rám... és a képen azt irta: Találkozunk a Mennyben.

nagyon elgondolkodtam...gondolom, nem én vagyok az egyedüli, aki sokszor sohajtozott és közben kimondta h bárcsak elmennék innen már...De belegondoltam... nem tudom rólam milyen feóényképet raknának ki (ha!) és mi lenne oda írva? Talán az h... "Örökre búcsuzunk.."
vagy "Ilyen ne legyen senki" :)))
Mit árulna el egyáltalán a tekintetem? Szomorúságot? v híg örömet? v mit???
nagyon nem vagyok kész az elköltözésre!
...tehát, meggondolom mit mondok ki ezután!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése