Pages

szombat, január 29

Csak erős idegzetűeknek!!!

Tegnap este, gondoltam, villanyoltás után még olvashatnék vmi könyvet, úgy kikapcsolódásként. Oké, de akkor elő kell kotorásznom az ellemlámpám. Úgy emlékeztem, az egyik ajándék-cipős dobozomba tartom, ahol általában a neszesszeres dolgaimat is. Mert az a legelérhetőbb hely. Benyúltam az egyik felébe, de nem találtam rá. Volt ott szappan, fogkefe... na, és próbálkoztam a hátsó részében is, ahol már csak tapogatásra ment a dolog. Hát, ellemlámpát nem találtam, de belehúztam az újjam jól egy pengébe!
Előszőr nem tudtam mi történt, de már vágtam el magam így, úgy h sejtettem. A vágás mély, és tegnap nagyon vérzett és igen, nagyon fájt! Most nagyon érzékeny. De egy sebtapasszal elvan :P

És most csak a 18 plusszosoknak!!!
A képek csak ma készültek, a tegnap csak vér látszott, de egy kis sóval megfűszereztem, és végül elállt :D






1 megjegyzés: