Pages

csütörtök, február 9

Valami Lóránd...

Sziasztok. Már rég nem írtam. Megosztok egy régi Messenger-es beszélgetésemet egy fiúval:D Enjoy.


Biro Lorand: helo
 me: szia
Biro Lorand: mizus?????????
 me: ismerlek valahonnan?
Biro Lorand: nem
 me: ok
 me: bemutatkoznal, legyszi
Biro Lorand: okes marosvasarejt lakom lorand vok
 me: honnan szerezted meg az Idmat?
 me: es hany eves vagy Lorand?
Biro Lorand: egy havertol
 me: ki volna o?
Biro Lorand: 28
 me: ki a haverod?
Biro Lorand: egy munkatarsam az mind1
 me: hm
 me: mindegy?nekem is???
Biro Lorand: lehet csak kertem par idit mert most kotetem be a netet es nincsenek idjeim
Biro Lorand: hm de baj?
 me: hat, nem h baj, csak szeretem tudni kit jelolok be baratkent a messenorulok h csatlakoztal a nett-vilaghoz
Biro Lorand: oks
 me: es mivel foglalkozol Lorand?
Biro Lorand: sofor vok
 me: es milyen sofor?cegnel?taxi?
Biro Lorand: kamion sofor igen egy cegnek dolgozom autokat hozok be romaniaba
 me: es milyen elet a kamion sofor elete?
Biro Lorand: hat mar kezdem uni kicsit de ...............keveset vok ithon majdnem soha
Biro Lorand: egyreszbe jo is
Biro Lorand: osze jarom a vilagot
 me: ertem
Biro Lorand: 6 eve dolgozom enel a cegnel
Biro Lorand: azota vok kamion sofor
 me: gondolom ugyes sofor vagy
Biro Lorand: hat igyekszik az ember
 me: az jo
Biro Lorand: mar belejotem
 me: es ki a haverod?
Biro Lorand: es rolad mit tudhatok meg?
Biro Lorand: az hagyuk kesobre okes?
 me: oho...es miert kesobbre?
Biro Lorand: rolad akarok most halani par szot
 me: mondok 2dolgot es akkor beszelsz a haverrol, rendben?
Biro Lorand: o na rolad akarok beszelni, nem rola
 me: nem kertem h leird az eletet, csak a nevet
Biro Lorand: na te hol laksz? és a korodat tudom nem ilik megkerdezni de szeretnem tudni
 me: Brassoban lakom és az eletkorom... 23 es 25kozott........
Biro Lorand: okes
Biro Lorand: komoj kapcsolat?
 me: mind komolyak!
 me: en nem vagyok komolytalan
Biro Lorand: akor tobis van?
 me: hat, sok baratom,baratnom van nekem
Biro Lorand: jah de en ojanra  gondoltam hogy parod?
 me: parom nincs!!
 me: szoval te szeretot keresel, magyarul mondva
Biro Lorand: hat szeretek ismerkedni...
 me: aha, nos, Lorand, sajnalom, de meg kell mondanom, h nem keresem a parom es foleg nem szeretot. Szoval, konyitteni akarok a helyzeten es elore jelzem.....  nem erdekel az ilyen fajta kapcsolat. Mond meg a haverodnak rossz IDt adott neked
Biro Lorand: szoval akor miert nem erdekel?
 me: egyszeruen nem vagyok kivancsi
Biro Lorand: mire?
 me: ilyen kapcsolatra
Biro Lorand: mijen kapcsolatra
Biro Lorand: roszat gondolsz rolam?
 me: hat nem tiltakoztal arra amit mondtam: szoval te szeretot keresel, magyarul mondva
 me: es a haverodtol kapod az IDket, tucatjaval: tessek egy par jo csaj, valassz es az h nem "akarsz" rola "meselni" ez tudod mi...........
 me: na, nem szep toled h elakarod rontani a napom.
Biro Lorand: o na fere ertesz
Biro Lorand: most baratkozni akarok veled
Biro Lorand: te fere erted Biro Lorand: es nem akarok roszat
 me: ismerkedni baratkozni akarsz és miert?
Biro Lorand: csak nemszerezhetek baratokat?
 me: de, sot!
Biro Lorand: te roszra gondoltal mar
 me: nem rosszra, csak ha nem beszelsz vilagosan, en mit tegyek? Ugy ertelmezem, ahogy van
 me: egyszeruen reagallok arra amit irsz
 me: bocs ha tul szokimondo vagyok
 me: nem minden nap ker fel egy ismeretlen a messen
Biro Lorand: es ha akarnek talalkozni veled?????????
 me: most erre mit mondjak?
 me: mnit akarsz hallani?
Biro Lorand: hogy talizhatnank?
 me: minden baratoddal talizgatsz?
Biro Lorand: nem de veled taliznek
 me: ne haragudj, de megkerlek olvasd ujbol az utobbi 30sort!!!!!!!!!! majd beszelunk ha vegeztel
Biro Lorand: miert olvasa nem talizhatunk beszelgethetunk?
 me: nem erted, h nem erdekelnek a talizgatasok és különben is mi ertelme? itt is nyugodtan elbeszelgethetunk
Biro Lorand: ews miert nem erdekel?
 me: te mindig ilyen makacs vagy?
 me: mert nem akarok pasit szerezni magamnak. nem kell!
Biro Lorand: erdekel miert nem erdekel a talizas?
 me: mert nem akarok pasit szerezni magamnak. nem kell!
Biro Lorand: miert nem kel?????
Biro Lorand: csalotal nagyot?
Biro Lorand: van vebcamerad?
 me: van webcam-om, es most nem fogom hasznalni. Lorand, nem is ismerlek, es azt akarod h mondjam meg miert nem akarok pasizgatni?Ugysem ertened...mar a fenntiekben is probaltam elmagyarazni. Nincs ertelme az egesznek Lorand!
Biro Lorand: ne mond ezt szerintem van es szeretnelek latni
 me: KI A HAVEROD?es mindjart eldol h van v nincs ertelme
Biro Lorand: o na azt hagyuk kerlek
 me: szegyenled a haverod,m i?
 me: nem szep toled
birolorand45: nemvagy konyu eset
 me: nem erdekel kulonosen, es mondtam h mit uzenj a havernak!
 me: Bar megtudnam ki adta le az Idmat,mert o is megy veled egyutt.......
birolorand45: hova?
 me: le a listamrol!
birolorand45: hat nemtom mi roszat tetem
birolorand45: csak joban megakartalak ismerni
 me: hagyjuk, ok? es torolj le a listadrol
birolorand45: varjal de miert nem beszelgethetunk?
 me: te vagy torok vagy tot vagy !
birolorand45: itis beszelgetunk es taliznek is veled
 me: talalkozni nem akarok. legyen vilagos!!!!! es csak akkor allok szoba ezentul veled, ha kesz vagy a haverodrol beszelni. addig nem irok.
birolorand45: de o mit szamit?
 me: (komolya arc)
birolorand45: nemvok ojan rosz
 me: (komoly arc)
birolorand45: nelegy szomoru (puszit küld)

FINE
...nó kommnet.. abban az időben sok ilyen srác írt nekem..honnan tudnak annyi IDt megszerezni?
rem tetszett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése