Pages

hétfő, február 13

Alvás, álom, ...

Kedvenc macim, még mindig engedi, hogy éjjel magamhoz öleljem szorossan. Mostanában nagyon úgy érzem, szeretnem kell a macimat :D
Elég furán alszom már több, mint egy hete... és nem bírok csodálkozni magamon.

Amúgy vakáción vagyok, és minden nap elmondom magamnak, hogy én a diploma dolgozatomat írom és néha ennyivel is maradok. Azt hallottam, hogy ha kimondasz ilyen célokat, v pl hogy fogyózol, akkor az agy úgy értelmezi, hogy azt már meg is tette, és nem fáradozik elérni... és nálam MINDIG így van. Pl. ha tudom h tanulnom kell, és azt mondom, hogy kell tanuljak, tutti, hogy nem fogok egyhamar nekifogni.. Na, én már csak ilyen furikatura vagyok:)))

Havazik...nincs olyan hideg. Még jó.

Szép a tél is... De még szebb a nyár. Várom hát:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése