Pages

kedd, február 14

Új. Párbeszéd.

-Miiilyen vagány! Én is ilyet akarok!
-Mit? Mit?
-Hát én is így akarok bloggot írni!
-Miért? Te szerinted amit te csinálsz az blogg írás?
-Haha! Vicces vagy ma... Nem mondom... 
-Jól van na, csak vicceltem.. (nem igazán, de nem húzlak fel, még megbánom..) Mesély, mi az a vagány dolog??
-Nézd! Csak hála van benne...Hálás mindenért! És gyakran ír így.. Ez nagyon profi!! Így kellene az életemről írnom..
-....és élned..?
-Pff...okos...! Igen, élnem is, nem csak írnom!
-Sok sikert! Hajrá!!!
-...másnak jobban menne...
-Nem, szerintem, nem. Csak kezd el. Na, segítek. Miért vagy most hálás?
-Hálás vagyok...mert... :

  • jól aludtam.
  • van egy szürke macim akit magamhoz ölelhetek minden este
  • Isten szeret
  • kaptam bátorító Igéket
  • az emberek is szeretnek
  • tegnap nem tudtam visszavinni vmi könyveket a könyvtárba, és kiderült, még szükségem van rá, úgy hogy SEMMI SINCS VÉLETLEN
  • van mit ennem
  • van édességem eltéve
  • meleg van a szobámban
  • .... ... ...
-Csak ennyi??
-Hát, jól van...kicsit nehéz. Nem megy egyből..
-Talán nem hálás a szíved? Már megint mivel pakoltad tele?
-Hogy érted?
-Mi van a szívedben ...? Mert sok hála nincs benne... márpedig gyűjteni szeretünk, és ha nem hálát akkor mást gyűjtünk..
-Igazad van...


És neked mivel van telepakolva  a szíved??


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése