Pages

kedd, augusztus 17

megertettem


Isten nagyon erdekesen beszelt mostanaban hozzam:)
amikor szeretet kerunk biztos olyan helyzetet ad ahol gyakorolhatjuk azt, pedig mi egy kis csomag szeretet kertunk piros csomagolasban es feher masnival atkotve. megse ezt kapjuk. es ilyenkor azt kerdezhetjuk magunktol, hogy olyan rossz dolgot kertem, hogy Isten igy valaszoljon?:)
nem ertem en se valaszait.
ha azt kered szeressenek, a valasz IStentol az lesz, hogy mindenki elhagy, de megmutatja, hogy igazan CSAK O szeret, es szeret es szeret:) igy amit kertel, teljesult:)
de ezt nem mindig eljuk meg ilyen happy-n. en nem tudtam.
:)
mi van ha mindenki elhagy? ha remenytelennek tunik helyzeted? mi tortenik amikor nem latsz semmi megoldast a helyzetedre?? mit tehetsz?
En felkialtottam az Urhoz, es azt kertem valaszoljon kerdeseimre.
Es tudjatok, pontosan ugy valaszoltam, ahogy kertem.
:)
batoritott, pedig mar kesz voltam feladni a harcot...es mit tett O? Azzal batoritott hogy ismer, o tudta milyen vagyok meg mielott meglettem volna, es o ad remenyt!

csak az O szeretete tart meg...

2 megjegyzés: