Pages

szombat, november 7

Napló töredék

(Nincs időm csak a megírt napló bejegyzést bemásolni...sajnálom)

30.10.2009
Home- Michael Buble

Aki ismeri az eneket, tudja hogy mit lehet ilyenkor erezni…
Ma ram tort a melankolia. Vagy nevezzem inkabb honvagynak.
Hat igen. Erdekes. hetkoznap nincs idom gondolkodni ezen mert minden percben akad tennivalom. Aztan hetvegen amikor a nagy menet leall, amikor az egesz kampuszon csak egy par emberke lathato, mert a tobbi mind haza utazott, amikor mar a villanyok is eloltodtak…rajovok hogy hol vagyok es a faradt testem feladja a harcot a konnyek ellen. Szeptember 28ikatol vagyok itt, azota meg nem voltam otthon. Ugy erzem kicsit feszult is vagyok emmiatt…

Kulonben, Nagyon jol telik itt. Csoport felelos vagyok, mar sokan ismernek a sulibol, s mert magyar vagyok es a nevem miatt is meg a tanarok is megjegyeztek. Ugy erzem jol beilleszkedtem mar.
Sokat tanulok a bentlakasban is hogy mit jelent valakivel egy helyt lakni. Pl. bevallom.az elso napokban, amikor lattam valamit ami nem tetszett-hajszal a foldon, morzsa az asztalon, es amire rokton a szobatarsamat gyanitottam, kiderult h az en muvem volt…nem egyszer fordult ez elo…es mindig megszegyeltem magam, hogy milyen gonosz vagyok!!!

Na, erdekes dolog ez az egy szobaban lakas. Nem gondoltam, hogy nehez is lehet. De sokat tanulok.
Hala az Urnak, hogy tanit O is engem.
Na, most zarnom kell soraim.
Pace vouă fraţii mei!

3 megjegyzés:

  1. Domnu' cu tine, draga sora ;)
    Buble eloadasaban a legjobb eddig a Home, azok kozul amiket hallgattam. de mi lenne peldaul ha azt hallgatnad, hogy Homesick s persze jonne a Finally Home is :) s ahogy leirtad az erzeseid mas eloado ki mas lehetne ennek a 2 szamnak? nem mas mint a Mercy Me :D

    VálaszTörlés