Pages

csütörtök, november 26

AZ ÚR CSODÁSAN MŰKÖDIK I.rész

Hát, mivel is kezdhetném? Azzal talán hogy ÁLDÁS, BÉKESSÉG NEKTEK kedves barataim!
:D
Az Úr jó! Aki nem tudta, az tudja meg!
Annyi átélésem volt és annyi csoda történik velem nap mint nap...az Úr nagyon szeret!
Képzeljétek! Praktikából azt találta ki az egyik tanárunk, hogy a minden vasárnap a román gyülibe kell legyünk és ott kell praktikázzunk. Én (de nem csak én...) nagyon elcsüggedtem amikor ezt meghallottam, hát most azt akarja mondani, hogy én románul kell imádkozzak, és csak a román gyülibe menjek? De hogy lehet ez? Ott van a Betlehemi, kis, otthonos gyüli, ahol ott van minden barátom, és nem engednek oda menni??? Nem sokat ragoztam el a dolgot-féltem, hogy nagyon elkenődöm, úgy hogy hamar szoltam barataimnak, és imádkoztunk ezért. Amikor már már úgy nézett ki, hogy a tanárom szavait áthuzza egy másik tanárunk, akkor hamar felhívtam a Betlehem gyüli ügykezelő testvérét és megkérdeztem hogy elfogadják-e a szolgálatomat zene téren, kórus munkában. Örömmel mondott igent, és bennem még nagyobb öröm volt, hogy akkor mégis csak jól kezd alakulni a dolog. De ennek a dolognak nem volt egyébbre szüksége, mint egy csodára, mert már másik héten, újból elszomorított tanárunk, hogy akkor mégiscsak az Emanuel gyüliben kell szolgálnunk. Csak annyit zárójelbe, zárójel nélkül, hogy nagyon szeretem a román testvéreimet, de nem értettem, hogy miért kell Ott szolgálnom, miért kell ezentúl románul imádkozni, románul szolgálni...Zárójel bezárva!
Amikor újból szóltam az imatágotóimnak, akkor már úgy imádkoztam, hogy ha nekem tényleg románul kell végeznem ezt a munkát, akkor hát legyen ÉN szeretem az Úrat bárhol! Hogy nehéz lesz ...az tutti, de az Úr velem. 2hét után jött a végleges válasz:
„Praktikázhattok Bármilyen gyüliben, Bármilyen szolgálatot vállalhattok, egyetlen egy felvétel: tanév végén bemutatjátok!” :D AZ ÚR CSODÁSAN MŰKÖDIK! Hát, csak azt tudtam mondani, hogy HALLELUJA! DICSŐSÉG AZ ÚRNAK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése