Pages

csütörtök, május 21

Semmi és mégis valami

Telnek, múlnak a napok... a munkámat már kezdem megszokni, de a klienseimet még nem! Valahogy minden nap sikerül egy ideges (h szépen foglamazzak) klienssel elbeszélgetni. Pontosabban ő ordibál, és sérteget, miközben én csak sokkolva hallgatom a mondanivalóját. Volt amikor kitudtam békitteni, volt amikor megsem tudtam szóllalni. :)

A Mókus csak nő szépen, és ügyeskedik. Az étvágyával nincs baj, csak kicsit a gazdival, amikor nem győzi már szedni a füvet neki:)))de olyankor van saláta:D

Hát, érdekes is ez az élet.. Amikor nincs valamink, érezzük a hiányát, de amikor már van vmi más, könnyen el is felejtjük hogy mit is akartunk eredetileg...ez néha jó és néha rossz. Szép burkolva fogalmaztam, értsen mindenki amit akar:D
Én, mindenképpen, egy állatkát akartam, mert eléggé egyedül éreztem magam amikor haza jöttem a melóból. Sokszor olyan fáradtan kelek, hogy csak az ágy szélén ülök percekig, aztán felkelek teszek-veszek, s megint lekell ülnöm, mert már nincs erőm egyébbre...Olyan jó, hogy ha nincs erőm egyébbre, a Mókus úgy is mellettem van:)

Nos, megyek is. Már megint aludhatnékom van... :)

3 megjegyzés:

  1. kitartást a munkában!:)Tudom mit jelent kliensekkel dolgozni:))D e az idö multával megtanulod hogy kedves maradj minden helyzetben(hol dolgozol pontosabban?)

    VálaszTörlés
  2. En is erot kivanok mindenhez

    VálaszTörlés
  3. kedvesnek, kedves vagyok amikor veluk beszelek, a hivas utan erzem igazan h kikeszittenek.....
    egy Contact Centerben dolgozom.-meg pontosabban?:D
    Koszonom a batorittasokat!:)

    VálaszTörlés