Pages

csütörtök, május 7

O, happy days!

:)
Ez a hét egész klasszul telik.. ki is gondolta volna, hisz hétfőn a meloból haza kéreztem, mert hányingerem volt, rosszul voltam a gyomrommal. De utánna, egész jól telt a melóban is, itthon is.
:) Nem mondom, hogy eddig nem volt itthon örömem, de most aztán tényleg van! Van nekem egy kis tengeri malackám, akit Mókusnak neveztem el. Eredetileg fiucskát akartam, de kislány lett :D :D 2hete jött az ötlet, hogy ej de jó volna egy kis simogatni való állatka...és most már itt is van a szobámban! Olyan egy édes!!:)
Még kicsi, a drága, és félőske. De nagyon ügyes, és nagyon szelid! :) Várom már, hogy az ölembe tartsam és úgy simogassam:D mert most a házikójából ki nem mozdul, de ott simogathatom :) ha hallánatok hogy milyen hangokat ad ki, amikor tetszik a simogatás!!! ...a kis édes!!:D
Nah, úgy hogy én most happy vagyok...másképp telnek a napjaim is...fáradtabb is vagyok persze:))))de megéri!:D

O, happy days!!:D

4 megjegyzés:

  1. szóval ő a Mókus...:))
    klassz!

    VálaszTörlés
  2. Én tudom milyen hangokat ad ki :P az uncsimnak is van, és tényleg aranyos... hát jó időtöltést Mókuskával, és legyen sok örömöd benne :)))

    VálaszTörlés
  3. en is ismerem , an a kisunokamnak

    VálaszTörlés