Pages

szerda, március 31

"Iszonyodjatok a gonosztol"

Megtapasztaltam mult heten milyen jo a teljes szabadulas, a tisztasag, a tiszta elet, a SZABADSAG amit csak az Ur ad! Minden nap ereztem, hogy Isten alazatot ad, bekesseget es eberseget. Tapasztaltam azt is, hogy iritaljon a gonosz beszed, a harag es bekesseget diktalt a szivem:)
Aztan hazafele jovet a vonaton kolozsvaron 2 magyar fiu ult fel a vagonba es helyet foglaltak nem is olyan messze tolem. Olyan elso eves egyetemista sracoknak tuntek. Egy ido utan arra figyeltem fel, hogy az egyik laptopjarol hallgattak valami stand-up comedy-t es azon kivul, hogy egybol rajottem hogy amerikai a srac, felfigyeltem egy nevre amit amiutan gunyosan kimondott mindenki nevetett, meg ez a ket magyar srac is. a nev Jezus neve volt. Nem tudom mi vicces volt, de tovabb mondta, es valahogy feltem tovabb hallgatni. Megis kenytelen voltam, mert eleg hangos volt. Es tovabb viccelodott Jezus keresztjevel. Nem tudom nektek leirni, hogy mi zajlott le bennem!!! Valosaggal felhaborodott a bensom!!! MICSODA??? MI EZ??? EZT NEM TUDOM VEGIG HALLGATNI!!! -kialltottam magamban! Es meg mindig tovabb beszelt a komikus. Es kirobbantam amikor gunyosan kimondta azt, hogy Jezus "szeret" minket. Oda szolltam nagyon komolyan a sracoknak, hogy vigyek tovabb ezt a reszt mert nagyon zavar. Ha mar olyan hangosra raktak, hogy en is haljam, akkor kerem vigyek elo az eloadast, mert nem tudom ezt a reszt hallgatni! Nagy szemeket meresztettek ram. De elore vittek.

Hogy lehet ezen kacagni??? Jezus meghalt ertem, ertunk azert hogy orok eletunk legyen. Es mi kinevetjuk? Mi nevetseges? Talan, az hogy kereszten fuggott? Hogy meghalt? Hogy megbocsatott???? Valjon mi? Meddig lesz sotetsegben ez a vilag??
Ovjon meg bennunket attol, hogy konnyelmuen atmenjunk ezen az unnepen es hogy megszokott es termeszetes dolognak vegyuk az O halalat!!

Kivanom, hogy kialtson mindegyikunkben a SzentLelek amikor Jezust sertik, amikor kinevetik es merjunk tenni is valamit.
Bar nem mondtam egyebet ennek a 2fiunak, imadkozom, hogy amikor legkozelebb ujbol felrakjak a musort, elgondolkozzanak hogy valjon miert nem nevetnek ezen egyesek.

Nem szeretnek senkit blamalni, de nagyon meglepodtem amikor, nem is olyan regen, baptisa egyetemistak felraktak a YOUTUBE-ra egy felvetelt ("Fáradtan bünbe esve" cimmel) ahol egy HitHangos eneket mutogattak el, es az ott levo kozonseg jot mulatott rajtuk.
En ezekre kiakadok!! MI VICCES VAN ABBAN, HOGY JEZUST LANDZSA SZURTA AT??? Hat miert vagyunk ilyen vakok??? MI tortent velunk es hogy jutottunk ide???

AZ UR ADJON MEGTEREST NEKUNK ES FENYT, HOGY TUDJUK KIVETNI A SALAKOT, A GONOSZT SZIVUNBOL!!!

"...Iszonyodjatok a gonosztol, ragaszkodjatok a johoz..." Roma 12:9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése