Pages

hétfő, március 22

háhá


a szobársamnak ha valami nem jön össze röktön ironikusan rávágja: HÁHÁ! :)))annyira vicces ilyenkor!
Nos, az élet megyen tovább, néha csúcsról csúcsra repülök, néha csak domb csúcsra:) de hála az Úrnak, hogy mindig van erő tovább lépni.
A domb a héten a suli volt. Nem voltam túl felkészült az órákra, és úgy szégyeltem magam. Megígértem magamnak a héten nem fog megtörténni ez. Hát ma azért nem volt hibátlan az Összhangtan házim...khm... nó, hátha majd vakáció után már jobb lesz:P
Szeretem az Úrat, mert jó hozzám. Tudom, hogy minden próba egy céllal van, és még jobb tudni, hogy a próbához megadta a megfelelő erőt és nekem csak állhatatosnak kell lennem. :)
Egy hónapja jöttem vissza, és nem sokára haza tudok menni picit vakációzni.
:)
Végre én is haza mehetek!mint a többi diák. A múlt héten olyan haragos voltam, hogy minek nekem ez a négy fal, minek mindig csak én maradok itt egyedül a szobában. Sokszor jól jött az egyedül lét, de most nem nagyon vártam ezt. A hétvégen Orsynál aludtam, és úgy éreztem, mintha vakációra mentem volna:D Hú, nagyon jól telt!
Eszembe jutott a sok régi szép emlék, amikor vakációzni jöttem Váradra:)
Na jó. Lejárt az időm. Vacsorázni kell menni.
Legyen áldott hetetek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése