Pages

szerda, február 17

Körülmények


Nem akarom, hogy a körülményekhez legyen kötve az Istennel való kapcsolatom. Ezt tanulom. Ha vissza nézek még nemrég nagyon ingadoztam, egyik nap "jól" voltam, aztán másnap ha történt valami akkor már "minden összejött" és már nem voltam jól... Nem mondom, most is jön, hogy csüggedjek, ha bizonyos dolgokra nézek, de nem ez a hivő élet?amikor nem a körülmények vezetnek minket, hanem Isten.
Januárban, viszont nagyon levoltam kötve. Nem tudtam örülni, nem tudtam mosolyogni és nem akartam senkivel se beszélni vagy közösségben lenni. Nagyon megkeseredtem saját bűnöm miatt, de inkább az volt, hogy engedtem a vádolónak ahelyett hogy Istenhez jöttem volna..
De megkönyörült rajtam az Úr, és magához ölelt!:)

Akarok Isten harcosa lenni és akarok másokon is segíteni!!
Kérlek, ha tehetitek, imádkozzatok értem teljes tisztulásért és kitartásért.
Köszönöm!!
Áldott napot nektek!:)

1 megjegyzés: