Pages

szerda, január 13

Hát, én

...rég nem írtam, de élek, szóval, sajnálom, ha egyesek csalódnak most:))))))
Mindegy!
Éljen a TURIIII!!! :D
Olyan hálás vagyok, hogy lehet jó minőségű olcsóbb cuccokat venni! Múlt héten volt egy kis időm, leszaladtam a legközelebbi "London Shop"-ba és vettem magamnak (1 szürke-rózsaszínű és 1 barna-rózsaszinű)blúzt, tegnap meg egy (rózsaszínű!)sálat, és egy (szürkés-rózsaszínű!!)tréning gatyót :)))) És ez engem hihetetlenűl feldobott :D
Nem sok időm jut ilyesmire.

húh. Hát, már 3éjszaka hogy keveset alszok, mert úgy fut az idő, hogy muszálj hosszabíttani a napot. Ez nem is rossz, csak hogy van hátránya. Ilyenkor nagyon morcos, mérges, kedvtelen vagyok:) és ilyenkor hihetetlenűl csúnya az ember lánya!!

Nah, és ilyenkor a melankólia fogva tart. A tegnap este jött, hogy sírjak, mert eszembe jutott a Mike család, és úgy elszomorodtam, hogy milyen másképp történt minden, mint ahogy elképzeltem én.. Az este felhívtam Adinát, hogy halljam a hangját:) Boró is beszélni akart velem:D a kicsi barátnőcském... hát, utóbbi időben 2 dolgot szeret tőlem kérdezni: Férjhez mentem-e? és mivel a válasz ...NEM jön a következő: Mikor megyek férjhez?
Legelőszőr fura volt választ adni. Ezek a gyerekek!!!:P Az este is elhangzott a kérdés. Aztán megkérdeztem tőle, hogy miért kéne férjhez mennem. Azt válaszolta, hogy: azért, hogy legyen BABÁM!
HM :)
Tényleg. Ez jó ok:)) Ó.bár csak ilyen könnyű volna...

Hiányzik Boróka......
hiányoznak a barátaim...
hiányzik nekem az életemből az a rész amikor minden nap láthattam, amikor minden nap időt tölthettem vele, és szerethettem...

5 megjegyzés: