Pages

szombat, április 21

Pár szó

Nehéz feladat ha azt mondom, írj egy mondatot, vagy többet ezekkel a szavakkal: játék, az Igazság megszabadít?? Nekem annak tűnt az éjjel...

Nos, az éjjel jó időt az online játékokkal töltöttem, és sajnos utolsó percben lebuktam :D
A szobámból a fény kiszivárgott, és épp a telómon állítottam be a csörgő órát, amikor Anikó benyított. Kicsit szégyelve vallottam be, hogy miért is vagyok még mindig ébren. "..Játszodtam" -vallottam be. Sötét volt másképp a szobába, és nem láttam Anikó arcát, de szomorúnak tűnt a hangja. Nos, a bünti így szólt: írj mondatot reggelre ezekkel a szavakkal: játék, az Igazság megszabadít.
Neház feladatnak tűnt, de nem olyan rossz bünti:D nem? reggelre megvolt kb 6 mondat v idézetem:P plusz egy vers.

Egyik "bölcs" mondásomat megosztom.
És várom, ha valakinek eszébe jutna valami jó mondata, saját gondolata, ossza meg itt.
köszi. Ja, és az Igazság = az Jézus!
"Mindent amit az életben eljátszottál, az elveszett! A lelked üres, mégis fogoly.
Van egy megoldás: az Igazság. Az igazság megszabadít!" (ME)
János 14:6


"Én vagyok az Út, az Igazság és az Élet. senki sem mehet az Atyához, hanem én általam."

1 megjegyzés: