Pages

hétfő, augusztus 22

kicsit szomorkás a hangulatom...


de, nem baj.
Tegnap volt nálunk a Kvint
és szuperek voltak. Sajna, a kedvenc énekemet nem énekelték el, peddig már nagyon elképzeltem, milyen jó hangosan fogom velük együtt énekelni:P
Talán, majd máskor.
hehe.

A rövidke koncert után Albert István Zsolt lkp prédikált.

Hát, elmosolyogtam egy magyarázatán. A 32ik Zsoltárból szolgált és azt mondta: Isten fedőt tesz az életünkre. Mert a fedőt azért teszik az edényre, h más ne lássa mi fő az edénybe
(hahaha)(majd hozzáteszi) és még azért is jó, h hamarabb elkészüljön az étel.
:)))) természetesen.
Amúgy, nem tudom. Amit Isten bennünk végez, az általában mind látható. Lehet nem figyeltem eléggé, mert ezt így nem értettem...lehet nem erre értette, de azért mégis remélem, mert tudom, hogy Isten a bűnöket nem letakarja.
Hát, akkor miért van, hogy az emberek mégis látják az életünket. Végül is az jó...de akkor mégsem értem.....

4 megjegyzés:

  1. Tetszik, tetszik! Látom, figyeltél :P
    Na, és melyik lett volna az az ének? Hadd énekeljem el :))

    VálaszTörlés
  2. "Aki a történelmet átformálja gyökerestől..." Ismered??? :D Tényleg elénekeled nekem? :D

    VálaszTörlés
  3. hallottam, tetszik is, de ahhoz meg kell tanulnom, hogy el tudjam énekelni...

    VálaszTörlés
  4. eh,nem nagyon nehéz, a szöveg könnyű.. szal, kétszer háromszor elénekeled, és kész.
    akkor majd várom h elénekeld:D ha már nem sétálunk a Cenk alatt.. :D

    VálaszTörlés