Pages

szombat, december 26

nincs cím


Hogy eltelt ez a Karácsony is...nem jön, hogy elhidjem! Holnap már 27ikeeee???
Nálatok is ilyen gyorsan telik??
:)
Olyan jó itthon. Lehet nem is megyek vissza:P

Korábban írtam a barátokról. Eszembe jutott egy eset, amikor egy fiú azt mondta nekem, hogy fiúk és lányok között nem létezhet "csakbarátoksemmiegyébb" kapcsolat. Idővel tapasztaltam, hogy tényleg így van. Előbb vagy utóbb, egyik vagy másik átlépi ezt a határt, és tönkre mehet a barátság.
Hát, nehéz ez az élet. Főleg a srácoknak. Ők mindenkivel jóban akarnak lenni. Aztán jönnek a lányok, és mindent félre értenek:))))

Hogy miken gondolkodok én mostanság... :D

1 megjegyzés:

  1. Bizony errefele meg jobban telik,en meg nem ocsudtam fel az "ujbol karacsony" alol s mar vege is.Ez van!

    VálaszTörlés