Pages

csütörtök, április 30

Válasz...


Hát ha nagyon akarok változást, akkor elég ha csak a tegnapi napra gondolok! Most itt az "új" a szobámban, vagyis a net...
Aztán nem kell elfelejtkeznem az új harcokról, új problémákról! :D azok is tudják izesitteni a napjaimat... Az ám!
Nem szeretem ha csak 1valami foglal le. Jobban fáraszt, mintha 10 dologra figyelnék:) Igy vagyok a munkámmal. Nagyon sok ideje már, hogy reggel azzal keltem, este azzal feküdtem-h milyen a meló, mit kell még tennem, és mit nem tettem, hogy legyen és hogy hogy ne legyen...és egyik este nagyon megharagudtam magamra, hogy már másra se tudok gondolni, csak a melóra??! :)

Most az jár a fejembe, hogy mikor kicsi voltam nagyon akartam egy háziállatot. Sosem lett mert macska-kutya nem tömbházba való... és itt zárult is a lista mert kicsi voltam, nem tudtam volna másra ügyelni...
Most már "nagy" koromra, csak össze kellene hozni ezt valahogy... a macska-kutya verzió esik, de a többiről most már lehet szó, nem?? :D

Továbbra is csak...elmélekedem...

2 megjegyzés:

  1. Hörcsög. De macskát is lehet tömbházban tartani... Vagy egy papagáj.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem igazán alkalmas a macska tömbházba, azért mert nincs sok helye mozogni:) Ha házban laknééék...hm akkor más volna. Mert kimegy még az udvarra...könnyebb.
    Nó de hörcsögről már lehet szó. Kösz a tippet!:)

    VálaszTörlés